lundi 18 février 2013

رویه یکی به نعل و یکی به میخ زدن با قالیباف نیز بکار می رود:

این مقاله از تارنمای انقلاب اسلامی در هجرت شماره ٨٢١ بر گرفته شده است. این تارنما  در حال حاضر مورد حمله ارتش سایبری سپاه پاسداران رژیم ولایت فقیه قرار دارد و از دسترس خارج است:


 کوشکی، در سخنرانی خود در محفل انصار حزب الله، در باره قالیباف، نامزد ریاست جمهوری که گفته شده است خامنه ای با ریاست جمهوری او موافقت کرده، گفته است:
     چرا ستاره داود در میدان انقلاب؟ از آغاز سال که مقام معظم رهبری سال تولید ملی و کالای ایرانی اعلام کردند، تا الان، در خیابانی در جوار بیت رهبری جائی نزدیک به بیت، کنترات محل شرکتهای خارجی شده است تا بیایند و محصولات خارجی را تبلیغ کننداین خیلی جای تأمل داردجالب استمثل این که یک نفر به رهبری نظام لج داشته باشدچون ایشان فرموده سال حمایت از تولید ملی، حتی برای حفظ ظاهر هم، شهردار محترم تهران، آقای قالیباف حداقل این خیابان را به شرکتهای خارجی اجاره ندهداین خیلی دهن کجی به بیانات رهبری استآقای قالیباف لااقل برای این که ثابت کند ولایت پذیر است باید این کارهای عجیب و غریب را جمع کند.
   برابر اطلاع، باوجود ائتلاف قالیباف و حداد عادل و ولایتی و ادعای حداد عادل بر این که سنجش افکاری معلوم کرده است یکی از این سه بالای 60 درصد آراء را در انتخابات ریاست جمهوری می آورند، در گردانندگان حزب سیاسی مسلح، مخالفت جدی با قالیباف وجود دارداطلاعات آمده در گزارش – تحلیل موضوع فصل اول، روشنگر هستند.
  
صحنه ای که بسان آتش نشان، درون چرکین رﮊیم را بیرون ریخت و مسلم کرد برای خامنه ای کمترین اعتباری نمانده است: 
انقلاب اسلامیدر 15 بهمن 1391، مجلس صحنه نزاعی میان احمدی نژاد و لاریجانی شد که تنها بیانگر دشمنی میان احمدی نژاد و برادران لاریجانی نبود، بلکه محتوای بس چرکین رﮊیم بود که بسان آتش نشان بیرون می زداین صحنه را، پیش از آنکه نشریه در اختیار خوانندگان قرار گیرد، شنیده و دیده و خوانده انددر اینجا، امور واقع و مواد چرکینی که ممکن است دیده نشده باشند، با خوانندگان در میان گذاشته می شوند:
1 – خامنه ای هم گفت اظهار مخالفت با یکدیگر خیانت استهفته پیش از این روز نیز، دو قوه مجریه و مقننه را به حضور خوانده و «حکم حکومتی» داده بود که دو قوه، با یکدیگر تعامل و همکاری کنندبدین ترتیب، احمدی نژاد و لاریجانی و «نمایندگانی» که وارد نزاع شدند، برای «رهبر» اعتباری قائل نشدندبه سخن روشن، نزاع مجلس معلوم کرد که ولایت فقیه و شخص خامنه ای بی اعتبار هستنداین اطلاع مهم را بخوانیم:
• در 11 بهمن 91 به گزارش نسیبمجواد کریمی قدوسی «نماینده» مشهد در مجلس ایران گفت خامنه ای در جلسه ای که دو هفته پیش با روسای دولت و مجلس ایران و تیم های اقتصادی آنها داشته، از احمدی نژاد و رئیس مجلس به خاطر اختلافاتشان گلایه کرده و "دردمندانهگفته است: "اگر در قیامت خداوند از من بپرسد چه کردی؟ من می‌گویم که کسی جز اینها را نداشتم". اگر به اختلافات خود ادامه بدهید "خیانتکرده‌اید».
     از قرار او نمی داند که از او خواهند پرسید از چه رو خود را حاکم مطلق ایران کردید مگر قرآن را نخواندید وقتی در کشوری عزیزها ذلیل و ذلیلها عزیز و حاکم بر سرنوشت کشور می شوند، استبداد است و فساد؟
      باری، این بی اعتباری تنها در گوش ندادن به حکم او، ابراز نمی شود، بلکه در فلج سخت رﮊیم و رویاروئی های آشتی ناپذیر سران سه قوه نیز خود اظهار می شود و مهمتر اینستطرفه این که احمدی نژاد شکایت می کند که کشور به بن بست کشیده شده است و لاریجانی پاسخ می دهد که کشوری که ولایت فقیه دارد، به بن بست کشیده نمی شود!
2 – روابط همان روابط شخصی قوا است: نزاع میان رؤسای سه قوه است. احمدی نژاد می گوید: رئیس مجلس بر حکومت حاکم شده و برمجلس نیز. رئیس مجلس می گوید: رئیس جمهوری قانون را اجرا نمی کند. به سخن سرراست، سه قوه، عرصه رقابت شخصی بر سر قدرت گشته اند.
3 – معلوم شد اطلاع ها در این باره که احمدی نژاد از مخالفان خود در رﮊیم سند دارد، صحیح هستنددست کم در مورد خانواده لاریجانی ها، دو نوبت، سند فساد ارائه کرده است.امر مهم اینست که چون در رﮊیم همسوئی و همکاری وجود ندارد، حفظ موقعیت بستگی کامل دارد به برگهای برنده ای که هر یک از مقامات رﮊیم در دست دارند:
    لاریجانی نیز به احمدی نژاد گفته است: «اگر جلسه اخوی شما با من در خصوص ارتباط اطرافیان شما و جریان انحرافی با منافقین مفاسد مالی و ارتباطات آنان با خارج را فیلم می گرفتم و پخش می کردم برای شما خوب بود؟ شما همین مقدار اخلاق را هم رعایت نکردیدفرق من با شما این است که می گویم اگر کسی از بستگان من تخلف کرده رسیدگی شود بلکه اطرافیان شما تحت تعقیب هستند و همچنان روی آن می ایستید و شما مانع رسیدگی می شوید و حتی گفتید خط قرمز است».
      او،با این جمله، نه تنها معلوم کرد در باره احمدی نژاد نیز مدرک جمع آوری شده است، بلکه از دید لاریجانی نیز، در تقابل همه با همه، حرف اول را سندهای فساد و خیانت و جنایت می زنند.
4 – لاریجانی احمدی نژاد را از مجلس بیرون می کند (شئونات جمهوری اسلامی را رعایت نکردی، دیگر حق صحبت نداری، حرفت را زدی بروو احمدی نژاد، ناسزاگویان، مجلس را ترک می کندیعنی، برای مقام اول بعد از «رهبر»، وقری باقی نمانده استالبته برای مجلس و رئیس آن و رئیس دستگاه قضائی هم  وقری باقی نمانده استدو قوه رو در روی یکدیگر به دشمنی، ایستاده اند:
– رأی عدم اعتماد به شیخ الاسلامی، وزیر احمدی نژاد مسلم کرد که احمدی نژاد در مجلس کسی را ندارد: 192 رأی عدم اعتماد به «وزیر» و 24 موافق با «وزیر» و 56 رأی ممتنع. 
     باتوجه به این واقعیت که میان احمدی نژاد و رئیس قوه قضائیه نیز دشمنی است، ترس او از دستگیر شدن، بعد از پایان دوره ریاست جمهوریش، بجا استبخصوص که لاریجانی خطاب به او گفته استاطرافیان و همکاران شما پرونده دارند و شما نمی گذارید به این پرونده ها رسیدگی شودحتی گفته اید خطر قرمز شما استصادق لاریجانی نیز او را تهدید کرد و گفت فعلا˝ بنا بر دستور رهبر، سکوت می کند.
6 – در 17 بهمن، سعید مرتضوی دستگیر شددر 18 بهمن آزاد شد و باز صادق لاریجانی گفت به دستور رهبر آزاد کرده استیعنی دستگاه قضائی آلت فعل خامنه ایستاما همین دستگاه، مرتضوی را بخاطر جنایتها که مرتکب شده است، دستگیر نکرد، بخاطر تهیه سند فساد برادر لاریجانی ها، توقیف کرداحمدی نژاد که عازم مصر بود، در فرودگاه گفتاین قوه قضائیه متعلق به ملت است و یا به یک خانواده؟ دزد را نمی گیرد، دزدگیر را می گیرد؟ 
7 – در 19 بهمن، خامنه ای که علنی کردن اختلافها را خیانت خوانده بود و اینک با خائن در رأس سه قوه روبرو بود، تخفیف داد و عمل آنها را «بداخلاقی» توصیف کرد وگفت به زودی در باره این اختلافها صحبت خواهد کردبدین تریب، خود نیز اعتباری برای «حکم» خویش قائل نشد.
شماره ۸۲۱ از ۲۳ بهمن تا ۶ اسفند ۱۳۹۱

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire