samedi 25 août 2012

مجازاتها که مجلس نمایندگان وضع کرده است و نقش لابی اسرائیل

توضیح: باز هم متقلبانی قبل از فرستاده شدن مطالب دوهفته نامه "انقلاب اسلامی در هجرت" به بالاترین، آدرس ها را سوزانده اند. بنابراین این مطلب مهم را از نشریه انقلاب اسلامی در هجرت به این وب لاگ منتقل کرده ام تا بتوانم به بالاترین ارسال کنم.
 در اوت 2012، طرح تحریم های تازه در مجلس نمایندگان آمریکا با ۴۲۱ رای مثبت در برابر ۶ رای منفی به تصویب رسید.
بنا بر این مصوبه، هرگونه همکاری شرکت‌ها و شخصیت‌های حقوقی با صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ایران یا بانک مرکزی ممنوع شده استهمچنین مجازات هایی برای کسانی که به ایران برای صادرات نفت خامش کمک می کنند در نظر گرفته شده استکسانی که به تغییر پرچم نفت کش‌های ایران کمک کنند یا راه‌های دیگر فرار از تحریم ها را تامین کنند نیز مجازات خواهند شد.
به علاوه، تحریم های جدید مبادلات نفت خام ایران با دیگر کالاها مانند غلات را ممنوع می کننداین در حالیست که تحریم‌های پیشین تنها مبادلات مربوط به فروش نفت خام ایران را هدف قرار داده بود.خرید و فروش اوراق قرضه دولت ایران نیز شامل تحریم شده است.
مجلس سنا قرار است تا پایان هفته مصوبه مجلس نمایندگان را به رای بگذارد تا پیش از شروع تعطیلات تابستانی کنگره که از هفته آینده شروع می شود قانون جدید را برای امضاء به کاخ سفید بفرستد.
 در به تصویب رساندن این طرح، لابی اسرائیل نقش اول را بازی کرده است:
در 30 ﮊوئیه 2012، روزنبرگ به IPS گفته استکنگره مجازات ها را تصویب می کند زیرا به AIPAC قول داده است پیش از ماه سپتامبر که مبارزات انتخاباتی در می گیرند، مجازاتها بر ضد ایران را تصویب کندروزنبرگ تحلیل گر ارشد اسرائیلی است که سالها برای AIPAC، (کمیته روابط عمومی امریکا و اسرائیللابی اسرائیلی در واشنگتن، کار کرده استاو اینک منتقد این لابی و لابی های دیگر است و واقعیت را آشکار می کندمجازاتها گرچه به ظاهر ابتکار کنگره است اما در واقع، توسط AIPAC تهیه شده اندایران در رأس برنامه کار AIPAC قرار دارد.
• باوجود پیروی دو حزب از رهنمود AIPAC، سنجش افکاری که مؤسسه گالوپ انجام داده است حاکی است: 68 درصد یهودیان امریکا به اوباما و 25 درصد آنها به رامنی رأی می دهند.
شماره ۸۰۸ از ۲۳ مرداد تا ۵ شهریور ۱۳۹۱

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire